Chile

• NECESITO ANTES QUE NADA QUE ME DISCULPEN ES QUE NO TENGO OTRO MODO DE ACCEDER A USTEDES NECESITO UBICAR CON URGENCIA AL SEÑOR MACAYA GONSALEZ HUGO ES CHILENO VIVE ACTUALMENTE ALLI SOLO TENGO DE EL SU NOMBRE Y FECHA DE NACIMIENT :HUGO HORACIO MACAYA GONSALEZ:03-03-1959 ESPERO ME PUEDAN AYUDAR MUCHAS GRACIAS

• Part Spanish, practical, pragmatic woman with a can-do attitude looking for a life style change. Time to break free from the mortgage trap! Want to pool together to buy some land/property in need of converting/renovating in Spain. Flexible about location, so long as it's not too arid. Experienced teacher ( textiles ) with a variety of interests, some capital, a lot of committment, common sense and self motivation. Comes with an ( at times affable) 14 year old son. Could co-run a small social enterprise, delivering a series of self-improvement programmes. Get in touch if you have any ideas that don't involve crystals or 'healing'.

Bienvenidos al nuevo Personas en Acción

Bienvenidos al nuevo Personas en Acción
El sitio web informativo Personas en Acción por un Mundo Mejor comenzó en 1996 para compartir recursos seleccionados sobre lo que la gente está haciendo por un mundo mejor, y cómo hacerlo.

Temas Relacionados